22 листопада та 6 грудня 2019 р. студенти 2-4 курсу та 1 курсу магістратури факультету бізнесу та сфери обслуговування спеціальностей «Економіка» та «Міжнародні економічні відносини» разом з викладачами кафедри цифрової економіки та міжнародних економічних відносин К.В. Шиманською, В.В. Бондарчуком, Н.Л. Овандер та А.С. Суходольською відвідали з екскурсією ПрАТ «Біо мед скло», що утримує стабільні передові позиції в галузі виробництва медичного скла, а також виробництва склотари для лікеро-горілчаної та консервної промисловості.
Екскурсія проводилась інженером-технологом Мисливцем Максимом Анатолійовичем, який захоплююче розповів про історію розвитку підприємства та основні етапи розширення його діяльності, а також сучасні вектори продажу продукції підприємства. Зокрема, нині підприємство є важливим постачальником скляної тари для потреб європейських виробників. Це стало можливим завдяки розробці та впровадженню інтегрованої системи управління підприємством (СУП), що відповідає вимогам міжнародних стандартів ІSO серії 9000, ІSO серії 14000, OHSAS серії 18000. Студенти дізналися про операції з товарами, особливості проходження міжнародної сертифікації для роботи на зарубіжних ринках.
Під час екскурсії студенти спостерігали всі етапи створення продукції підприємства від первинних компонентів скляної маси до остаточної упаковки, побачили зразки продукції, яка виготовляється, дізналися про зміни у виробництві внаслідок активного впровадження автоматизації, що дозволяє говорити про злагодженість всіх бізнес-процесів та високий рівень кваліфікації та відповідальне ставлення працівників підприємства до роботи.
Мисливець Максим Анатолійович відповів на численні питання студентів. Виробництво ПрАТ «Біомедскло» орієнтовано на експорт (близько 80% обсягу виробництва реалізується за кордоном). Переважну частину продукції, яку виготовляє підприємство, становить виробництво посуду найвищої якості, в тому числі скляних тарних мініатюр.
З упевненістю можна сказати, що ПрАТ «Біо мед скло» є зразком для молодих фахівців щодо організації та автоматизації виробничих процесів, організації зовнішньоекономічної діяльності, що дозволяє створювати якісний український продукт для потреб як українського, так і закордонних ринків.
Наприкінці екскурсії всі учасники отримали пам’ятні подарунки від підприємства та незабутні спогади про ПрАТ «Біо мед скло» та його персонал.
No Comments Yet