26 лютого 2020 року в м. Києві відбувся фінальний захист рішення кейсового завдання від INNOVATIVE PERFOMANCE IN TRADE від ABInBev Efes Ukraine, куди були запрошена команда Triple, до якої увійшли студенти спеціальності «Міжнародні економічні відносини» Олександра Мартиненко (капітан) та Олександр Ревуцький.

Студенти займалися вирішенням кейсу понад 2 місяці, а його завдання полягало у створені нового зображення продукту, розробка візуалізації та розміщення брендів концерну. Команда створила проект, в якому пиво EFES Ukraine візуалізовано було крізь призму образів 21 століття. Учасники відзняли яскраве відео, де показали єдність всіх пивних брендів, а саме виконання створеного відео могло б позмагатися з професійними рекламними роликами.

«Для мене особисто це була перша участь у подібному кейсі. Звичайно, було хвилювання, тремтіння, але все ж таки цікава атмосфера у офісі крутої пивної компанії зробила своє – і азарт не вгавав до останнього. Були цікаві питання від суддівської команди, що змушували замислитись і на ходу переорієнтовувати своє бачення проблеми. Хотілося б відмітити, що саме подібні кейси дають можливість перевірити на практиці набуті знання та побачити ту різницю яка існує між практикою та теорією. Спілкування з топ-менеджментом компанії – це ще одна можливість подивитися на реальну роботу сучасної компанії з усіма її проблемами, а також випробувати в цих умовах себе та реалізувати свій потенціал» (Олександр Ревуцький, група МЕ-2)

«За допомогою вирішення цього кейсу я поглибила свої знання в сфері маркетингу та рекламі акцизної продукції. Спікери розказали нам про юридичні аспекти створення рекламних кампаній та промоакцій для алкогольних напоїв. Також ми зрозуміли, що під час створення нових реклам не потрібно забувати про те, що було презентовано раніше та те, що у кожного бренду є своя концепція та позиціонування на ринку від яких потрібно відштовхуватись в розробці нових стратегій. Під час виступу я дуже нервувала, подолати хвилювання мені допомогло зацікавлене ставлення комісії до візуалізації та нашої реклами. У той момент я зрозуміла, що наше рішення – одне з найкращих. Так і вийшло, ми зайняли 3 місце серед команд найпрестижніших столичних закладів вищої освіти» (Олександра Мартиненко, група МЕ-2)

Кафедра цифрової економіки та міжнародних економічних відносин пишається своїми студентами та щиро вдячна за підтримку іміджу сучасної якісної економічної підготовки. Бажаємо Вам ще більше натхнення та подальших яскравих перемог!