Локдаун – не перешкода для навчання і студенти економісти та міжнародники це вкотре доводять.
В рамках циклу практичних вебінарів, 21 січня 2021 року представник відділу маркетингу та реклами АТ «Житомирський маслозавод» Ксенія Редько провела онлайн-зустріч на тему «Особливості маркетингової комунікації компанії-експортера».
Чи знали Ви, що під час зустрічі з потенційними партнерами можна обмінюватись сувенірами на згадку? А знали, що сучасні візитівки повинні містити QR код для зручнішого налагодження контактів в умовах соціального дистанціювання?
А студенти спеціальностей «Економіка» та «Міжнародні економічні відносини» факультету бізнесу та сфери обслуговування Житомирської політехніки дізналися це та багато чого іншого про особливості комунікації компанії-експортера. Зокрема, пані Ксенія розповіла про власний досвід організації та проведення міжнародних виставок, особливості виїзних та приймаючих зустрічей практичні інсайти, як не зірвати зустріч з партнерами та викрутитись в умовах виставкового форс-мажору.
Колектив кафедри цифрової економіки та міжнародних економічних відносин та студенти щиро вдячні за змістовний, цікавий та корисний досвід, яким поділилася Ксенія Редько. З нетерпінням очікуємо нових зустрічей та цікавих кейсів з практики ведення міжнародного бізнесу!
No Comments Yet