15 листопада 2019 року студенти 4 курсу спеціальності «Міжнародні економічні відносини» зайняли 4 місце у вирішенні маркетингового кейса від компанії «MARS Україна», потрапивши у ТОП-5 серед 44 команд з усієї України.
Завдання кейсу полягало у розробці маркетингової стратегії для виведення нового продукту – горіхових батончиків «BeKind» на ринок України, що вимагало визначення цільової аудиторії, обґрунтування цінової стратегії, а також розробка плану просування продукту.
До команди «МЕшки» увійшли студенти групи МЕ-2 Олександра Мартиненко (капітан команди), Аліна Котвіцька, Крістіна Хімач, Катерина Паламарчук та Яна Кіян під керівництвом завідувача кафедри цифрової економіки та міжнародних економічних відносин Катерини Шиманської. Команда запропонувала своє бачення просування конкурсного товару на національний ринок, виявила креативні здібності, застосувала набуті знання.
«Участь у Mars Sales Challenge від компанії MARS Україна – це гарна можливість перевірити, на що ти здатен. Шанс зануритись у світ Sales and Customer (Trade) Marketing та отримати корисні поради від професіоналів своєї справи. Нам вдалось не тільки почути їх думку, а й презентувати своє бачення стратегії виведення нового продукту на ринок України. На мою думку, подібні кейси та програми – це один з найкращих способів для представлення та реалізації свого потенціалу» (Аліна Котвіцька, група МЕ-2).
Кафедра цифрової економіки та міжнародних економічних відносин пишається своїми економістами-міжнародниками та бажає наснаги у реалізації власного професійного потенціалу!
No Comments Yet